ТВРДИЦА
  • Ознаке : # #
  • Сезона : 2016/2017.
  • Текст : Жан Батист Поклен Молијер
  • Режија : Бранко Кнежевић
  • Уобличавање карактера ликова : Љиљана Драгутиновић
  • Костими : Биљана Кнежевић
  • Светло и тон : Предраг Дамњановић, Виктор Вујић
  • Мајстор сцене : Милан Аћимовић
  • Улоге : Харпагон - Бранко Недељковић, Клеант - Виктор Вујић, Ла Мерлиш - Предраг Дамњановић, Елиза - Татјана Рашић, Елиза - Ива Павловић, Валер - Крсман Недељковић, Валер - Михаило Ристић, Фросина - Марија Крсмановић, Жак - Драгољуб Обреновић, Ла Флеш - Предраг Лошић, Ла Флеш - Павле Стековић, Маријана - Јана Дробњак, Клода - Ђурђа Вујичић, Комесар - Александар Аврамовић, Газда Симон - Милан Аћимовић, Анселм - Бранко Кнежевић, Анселм - Ивица Тодоровић, "Маркиза" - Марија Тодоровић

Овим комадом Молијер је на сцену поставио вечито супростављене теме: тврдичлук и љубав. Тврдичлук („мотор“ који оживљава карактере, заплете, ситуације), на миљеу љубави. Тако изоштрене,боље се виде. Стари Харпагон није заљубљен, он је опседнут. Новцем. Стицањем. Стицањем новца ради стицања новца. Стицање је само себи циљ. А такво стицање је и болест и грех. Је ли тврдичлук грех? Не може да не буде. Материјални и духовни – много гори. Јер, човек постоји само у односу са другим бићем – док даје и прима. Сам за себе је грешка природе. На први поглед непотребна. Али, пошто природа не греши та грешка је и те како потребна. Ако ништа друго оно да би се лепота љубави боље дала и боље примила. Љубав је давање, тврдичлук – отимање.

НАГРАДЕ

2018.

МЕЂУНАРОДНИ ПОЗОРИШНИ ФЕСТИВАЛ „БЕСКРАЈ 10 КВАДРАТА“, ПРОКУПЉЕ

  • ПОГОЛЕМ ХИСТРИОН, СРЕБРНИ
  • ОДЛИКА, за најбољу мушку улогу на фестивалу БРАНКУ НЕДЕЉКОВИЋУ
  • ОДЛИКА, за најбољи костим БИЉАНИ КНЕЖЕВИЋ

2017.

5. Фестивал Аматерске ПОзоришне Режије „ФАПОР“, ЛЕСКОВАЦ

  • НАГРАДА за најбољу мушку улогу БРАНКУ НЕДЕЉКОВИЋУ